Sõsar logo valge

"Meditatsioon iseendale"

26. Osa

Kas Sina armastad iseennast tingimusteta?

Vähe on neid naisi, kes siiralt tunneksid, et armastavad iseennast täpselt sellisena, nagu nad on. Mina ise ei ole selles suhtes erand. Mul on tihti hetki, kus ma ei pea ennast piisavaks või olen liiga enesekriitiline. Tunnen aga, et just sellel aastal on minu tähtsaimaks õppetunniks õppida iseennast armastama, täielikult ja tingimusteta.
See ei ole muidugi midagi, mis juhtuks lihtsalt üleöö, sest enesekriitilised mõtted on meisse nii sügavalt juurdunud, et nende muutmine võtab aega ja kannatust. Aga ma arvan, et võtku see või aastaid, kaotada ei ole mul sellest midagi, kui vähemalt proovin olla iseenda parim sõbranna.

Selleks, et iseenda tingimusteta armastamise teekonnaga algust teha, harjutan mina iga päev ühte väikest, kiiret aga võimsat meditatsiooni.

Iseendaga sõbraks saamise meditatsioon:

Alustan mediatatsiooniga sellest, et sean ennast mugavalt sisse kas tugitooli, pikali voodisse või seisan kasvõi püsti, peaasi, et oleks hea olla.

  • Hingan kolm korda sügavalt sisse ja välja. Oluline on, et hingaksin kõhuga, nii et panen alustuseks ühe käe kõhu peale ja tunnen, kuidas kõht mõnusalt üles-alla liigub.
  • Siis sulen silmad ja ütlen endale kas mõttes või valjusti (proovi, kumba Sa oma kehas tugevamalt tunned) ja nii, et Sa seda ka päriselt mõtlen, samal ajal rahulikult hingates:
    • “Ma olen piisav”
    • “Ma olen täiuslik”
    • “Ma väärin armastust ja õnne”
  • Kordan seda kolm korda.

Siis lähen peegli ette ja vaatan endale silma öeldes: “ma hoolin Sinust!

Loomulikult võid mediatsiooni vastavalt tundele muuta ning ütlusi lisada, kui tunned, et oled neid nelja juba päriselt ka uskuma hakanud.

Proovi Sina ka, mis muutub, kui teed selle väikese harjutuse iga päev 30 päeva järjest. Vaata, kas hakkad tundma rinnus sooja värelust ja märkad, kuidas usaldus iseenda vastu päev-päevalt aina tugevamaks muutub.

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.